قیمت خانه در استانبول چقدر است؟
شنبه 23 بهمن 1400

قیمت خانه در استانبول | بررسی املاک در خانه دیگر

استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه بوده که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است و یکی از مناطق مهم توریستی و گردشگری در دنیا به شمار می‌آید. این شهر بسیار زیبا یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ترکیه است که جمعیتی بالغ‌بر 15 میلیون نفر دارد. همچنین دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، مراکز خرید فراوان و متنوع، امکانات شهری متعدد، بازار کار پررونق، حمل‌ونقل آسان و... است.

استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه بوده که دارای دو بخش اروپایی و آسیایی است و یکی از مناطق مهم توریستی و گردشگری در دنیا به شمار می‌آید. این شهر بسیار زیبا یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ترکیه است که جمعیتی بالغ‌بر 15 میلیون نفر دارد. همچنین دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، مراکز خرید فراوان و متنوع، امکانات شهری متعدد، بازار کار پررونق، حمل‌ونقل آسان و... است.

استانبول، بهترین گزینه برای مهاجران ایرانی که تسلط به زبان انگلیسی یا ترکی استانبولی ندارند، است. از لحاظ هزینه و مخارج زندگی در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار مناسب است؛ اما در مقایسه با شهرهای کم‌جمعیت این شهر هزینه و مخارج زندگی بالایی دارد. در این مقاله سعی داریم قیمت خانه در استانبول را شرح دهیم، لطفا تا پایان آن با ما همراه باشید.

 

خرید خانه در استانبول؛ بررسی دلایل خرید خانه در استانبول

با توجه به افزایش قیمت ملک در کشور ایران، رکود شدن بازار مسکن، نزدیکی کشور ترکیه به ایران و... افراد بسیاری برای خرید ملک در ترکیه اقدام کرده‌اند. همچنین افراد بسیاری به علت عدم نگهداری پول نقد به دلایل مختلف، قیمت بسیار مناسب املاک ترکیه، گرفتن اقامت برای خانواده و به‌منظور تفریح در آن کشور بسیار زیبا و خوش آب‌وهوا تمایل بسیاری به خرید ملک در ترکیه دارند. به‌علاوه پاسپورت ترکیه در دنیا رتبه 39 را دارد و می‌توانید با آن به 71 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

 

 

  بررسی دلایل خرید خانه در استانبول

 

 

خرید ملک در استانبول؛ بررسی قیمت ملک در استانبول

استانبول وسعتی هفت برابر تهران دارد و چهارمین شهر توریستی در جهان است. به همین علت از لحاظ اقتصادی رونق بسیاری دارد و قیمت آپارتمان در این منطقه بسیار گران است. البته قیمت ساختمان در استانبول بستگی به موقعیت و منطقه آن دارد به‌عنوان‌مثال در مناطقی از شهر استانبول تعداد بسیاری پروژه با قیمت مناسب وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند برای شروع کسب‌وکار آن‌ها را خریداری کنند.م

 اگر بخواهید با توجه به پول ایران قیمت‌ها را محاسبه کنید، باید بگوییم که حدودا مبلغی به میزان 700 میلیون تومان لازم خواهید داشت. ممکن است تصور شما این باشد که به علت پایین بودن مبلغ ذکر شده، در دورافتاده‌ترین شهرهای ترکیه می‌توانید ساکن شوید. درصورتی‌که با این مبلغ می‌توانید در مناطق متوسط شهر استانبول برای تهیه ملک اقدام کنید. به‌طورکلی با توجه به موقعیت منازل، متراژ، ساحلی بودن منطقه، نزدیک بودن به مراکز خرید، نوع ملک (ویلایی، آپارتمان یا تجاری) و... قیمت‌ها تغییر خواهد کرد. به‌طورکلی قیمت‌ ملک در استانبول با توجه به متراژ، منطقه و... از 97000 لیر تا 367000 لیر تغییر خواهد کرد.

استانبول یکی از مراکز مهم و پر جاذبه برای سرمایه‌گذاری است. در این شهر زیبا و توریستی مراکز تجاری، دانشگاه و وسایل حمل‌ونقل وجود دارد که باعث مطلوبیت روزافزون این منطقه شده است. منطقه شیشلی در استانبول یکی از مناطقی است که مجتمع‌های فراوانی به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری و خرید دارد. این عوامل سرمایه‌گذاران املاک را برای افزایش سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت به سمت خود جذب می‌کند. این منطقه قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد و ارزان‌قیمت است. همچنین منطقه دیگر استانبول برای خریداران لوکس بسیار مناسب بوده و پنت هاوس‌های لوکس در این منطقه حیرت‌انگیز وجود دارد.

در اطراف شاخ طلایی، خریداران آپارتمان در اوغلو و فاتح هزینه بسیار زیادی باید پرداخت کنند؛ زیرا این منطقه قلب و مرکز استانبول واقع‌شده است. در سال‌های قبل خرید ملک در ترکیه پررونق بوده زیرا دولت ترکیه برای خریداران املاک تسهیلات و امکانات خاصی را فراهم کرده است. خرید ملک در کشور ترکیه قوانین و ضوابط خاصی دارد که قبل از اقدام به خرید ملک در ترکیه حتماً باید با این ضوابط آشنا باشید.

شما می‌توانید با کمک شرکت‌های معتبر و باسابقه‌ای که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مشورت کنید و از آن‌ها کمک بگیرید. شرکت خانه دیگر یک شرکت بسیار معتبر و باسابقه است که در زمینه‌های مختلفی مانند تهیه ملک، خرید بلیط و... به شما کمک می‌کند. اگر در هر زمینه‌ای سوال داشتید می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آپارتمان استانبول با منظره دریا

کشور ترکیه دارای زیبایی‌های طبیعی بسیاری است و شهر استانبول در اوج این زیبایی‌ها قرار دارد. این شهر بسیار زیبا به‌وسیله دریای سیاه و دریای مارما احاطه‌شده است و ویو فوق‌العاده‌ای از دریا به شما می‌دهد. مناطق درحال‌توسعه استانبول مانند اسن مجتمع‌هایی با امکانات خاص و مقرون‌به‌صرفه در شهر استانبول است. همچنین در این منطقه امکاناتی مانند استخر شنا و آبگرم وجود دارد. از امکانات و ویژگی‌های این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکانات ورزشی مانند بسکتبال

  • زمین‌بازی برای معاشرت کودکان

  • سیستم خانه هوشمند

  • خشک‌شویی و نظافت منزل

  • نگهبانی 24 ساعته و سیستم امنیتی دوربین مداربسته

  • فضای مناسب برای نشستن و آفتاب گرفتن

  • استخر مرکزی

  • باغ‌های زیبا و مسیر پیاده‌روی

 

 

  سیستم خانه هوشمند در استانبول

 

 

قیمت خرید خانه در استانبول

در سال 2021 خرید ملک برای مهاجران و اتباع خارجی برای پنجمین سال در حال سپری شدن است. اشخاصی که قصد خرید آپارتمان در این کشور را دارند با 250 هزار دلار می‌توانند در این کشور اقامت کنند. همچنین شما برای خرید واحد آپارتمانی به ارزش 650 هزار لیر یا بیشتر می‌توانید سه سال اقامت در این کشور را دریافت کنید. با تمدید پنج‌ساله اقامت در کشور، اقامت دائمی را برای زندگی می‌توانید دریافت کنید.

مراحل خریدخانه در استانبول

  • پس از سفر به ترکیه می‌توانید از ملک مورد نظر بازدید کرده و آن را انتخاب کنید.

  • کارشناس شهرداری قیمت آن را اعلام می‌کند.

  • در کشور ترکیه نرخ واحدها را کارشناسان شهرداری تعیین می‌کنند.

  • مبلغ ودیعه را پرداخت می‌کنید.

  • روز انتقال سند بقیه پول را واریز می‌کنید.

  • در مدت‌زمان کمتر از یک هفته سند ملک به شما تحویل داده می‌شود.

  • در مدت‌زمان کمتر از یک ماه شما می‌توانید به این کشور مهاجرت کنید.

  • کارت اقامت یک تا دوساله به آدرس شما ارسال خواهد شد.

 

  مراحل خریدخانه در استانبول

 

 

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به بررسی قیمت خانه در استانبول بپردازیم و نکات مهم را به شما معرفی کنیم. ترکیه کشوری بسیار زیبا با آب‌وهوای عالی است به همین علت طرفداران بسیاری به این کشور سفر می‌کنند. همچنین با توجه به دلایل مختلفی مانند بالا بودن قیمت مسکن در ایران، نزدیکی ترکیه به کشور ما، قیمت مناسب ملک و... افراد بسیاری در این کشور اقدام به خرید ملک کرده‌اند. یکی از شهرهای پرطرفدار که امکانات بسیار عالی برای زندگی دارد، شهر استانبول است. بهتر است قبل از خرید ملک حتما از شرکت‌های معتبر و باسابقه‌ای مانند خانه دیگر مشورت بگیرید. امیدواریم نکات مورد نیاز خود را با مطالعه این مقاله کسب کرده باشید. برای مشاهده آگهی های خرید، اجاره، فروش ملک در ترکیه می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

 



نظرات


دیدگاه خود را بگذارید!