خرید ملک در ترکیه 2022 | قیمت به پول ایران | اخذ اقامت و شهروندی | خانه دیگر

 

هر یک ازما به نوعی و در مقطعی از زمان درگیر انتخاب خانه ( اجاره ای، خرید، فروش و …..) هستیم و در بازار پرهیاهوی امروز که دائما در معرض تبلیغات و زیبا جلوه داده شدن محصولات هستیم، داشتن اطلاعات حداقلی درباره خانه و انتخاب آن لازم می باشد. امروزه به دلایل عدم ثبات اقتصادی و نوسانات بازارهای داخلی، نرخ ارز و …. ، سرمایه گذاری در کشورهای دیگر از جمله ترکیه با اقبال زیادی روبرو شده است. 

ترکیه فاصله کمی با کشور ایران دارد، افراد زیادی به داشتن ملک در جاهای مختلف کشور ترکیه علاقه مند می شوند و با انتخاب ملک های شیک و مجهز ساختمان ها و اراضی مورد نظر را خریداری می کنند.

ترکیه با کشور ایران نزدیکی فرهنگی زیادی دارد و اخذ اقامت شهروندی در این کشور حائز اهمیت است. در انتخاب کشور مناسب برای اخذ اقامت شهروندی به آب و هوای مناسب و سواحل زیبای کشور ترکیه توجه زیادی می شود. در شهرهای مختلف این کشور به ویژه پایتخت آن (استانبول) جاذبه های گردشگری متنوعی وجود دارد و هر ساله گردشگران و افراد زیادی از کشور ایران به ترکیه سفر می کنند. ترکیه جایگاه خاصی در میان کشورهای جهان دارد و موقعیت خاص این کشور مدنظر سرمایه گذاران و اتباع خارجی مختلف قرار می گیرد. ترکیه به عنوان کشور اروپایی- آسیایی جایگاه خاصی در زمینه های مختلف دارد و اقتصاد این کشور پویا و رو به پیشرفت است.

ترکیه در منطقه خاورمیانه از رشد اقتصادی خوبی برخوردار است و سرمایه گذاران خارجی با توجه به فرهنگ و تاریخ این کشور اقامت را مدنظر دارند. سرمایه گذاری در ترکیه به صرفه است و افراد زیادی با دریافت اقامت در ترکیه و یافتن شغل های مورد دلخواه زندگی خود را با کیفیت بالایی در این کشور سپری می کنند.

خرید ملک در ترکیه

خرید املاک در ترکیه با خانه دیگر و با رعایت قوانین صورت می گیرد و در سال های گذشته متقاضیان زیادی به دنبال یافتن املاک و خانه های مورد نظر در ترکیه هستند. سرمایه گذاری در هر منطقه ای به بستر امنی نیاز دارد و کشور ترکیه با در نظر داشتن شرایط خاصی امکان سرمایه گذاری مناسب را فراهم می کند. سرمایه گذاری در ترکیه با سودآوری بیشتر همراه است و از مهم ترین شیوه ها برای سودآوری و کسب منفعت بیشتر در کشور ترکیه خرید ملک می باشد. خرید املاک از مهم ترین بخش هایی است که به سرمایه گذاری سودآور و مناسبی منجر می شود و در کشور ترکیه انتخاب این روش اهمیت زیادی دارد. سایت خانه دیگر با هدف حذف واسطه ها به شما این امکان را میدهد که به سادگی برای خرید، فروش و اجاره املاک خود در ترکیه اقدام نمایید.

قیمت خرید خانه در ترکیه | خانه دیگر

سرمایه گذاران چند سال پس از خرید ملک و با در نظر گرفتن کسب و کار مناسب در ترکیه می توانند سودآوری بیشتری به دست آورند و در این موارد بر قیمت و ارزش ملک مورد نظر نیز افزوده می شود. اقتصاد قوی و فوق العاده کشور ترکیه افراد زیادی را به خرید املاک در ترکیه و اخذ اقامت شهروندی ترغیب می کند. اقتصاد تأثیر زیادی در شرایط شغلی افراد جامعه دارد و اقتصاد پویا به سرمایه گذاری بیشتر کمک می کند. قیمت خرید خانه به پول ایران از 400 تا 550 هزار لیر شروع میشود که معادل یک میلیارد دویست تا یک میلیارد و پانصد میلیون میباشد. توضیح اینکه شما در نقاط حد وسط قیمتی در استانبول میتوانید خانه خریداری نمایید نه مناطق پایین شهر و یا شهر های دورافتاده ترکیه. به طور مثال در غرب استانبول شما میتوانید به راحتی یک خانه 50 تا 70 متری خریداری نمایید. در شهر های دیگر ترکیه نظیر آنتالیا شما میتوانید با قیمت متری 10 تا 11 هزار لیر خانه مورد نظر خود را خریداری نمایید.
شما در سایت خانه دیگر | دیوار ترکیه میتوانید بدون واسطه آگهی های املاک را در شهر های مختلف ترکیه مشاهده نمایید. آگهی های املاک ترکیه در سایت خانه دیگر به شما این امکان را میدهد که در فضای امن و با فارسی زبانان معامله نمایید.

دلایل و جذابیت ها خرید خانه در ترکیه | خانه دیگر مشاور امور ملکی در ترکیه

از دلایل مهم استقبال اتباع خارجی از خرید ویلا در استانبول مربوط به مالکیت کامل خانه می باشد، در این موارد به سرمایه گذار مالکیت شش دانگ خانه ارائه می شود و اتباع خارجی محدودیتی در زمینه فروش یا اجاره ملک ندارند و با توجه به قوانین این کشور اقدامات لازم را برای سرمایه گذاری مطمئن انجام می دهند. هزینه های زندگی در کشور ترکیه پایین است و شهروندان با در نظر داشتن هزینه مناسبی در ترکیه زندگی می کنند. در این کشور کیفیت زندگی در سطح بالایی قرار دارد.

در کشور ترکیه سرمایه گذاری در بستر امن و مطمئنی صورت می گیرد و سود فراوانی به سرمایه گذار ارائه می شود. سرمایه گذاری در کشور ترکیه از مهم ترین روش های مهاجرت به این کشور محسوب می گردد، شهروندان کشورهای همجوار با خرید خانه در ترکیه می توانند اقامت این کشور را دریافت کرده و با روش سرمایه گذاری خود پاسپورت این کشور را به دست می آورند.

سرمایه گذاری در کشورهای پیشرفته اهمیت زیادی دارد و کشور ترکیه در سال های اخیر رشد قابل توجهی را در زمینه های مختلف به دست آورده و این میزان پیشرفت شهروندان زیادی را به مهاجرت به ترکیه و دریافت شهروندی این کشور جذب می کند.

کشور ترکیه واحد پولی با ارزشی دارد و سرمایه گذاری در این کشور از مهم ترین روش های کسب سود شناخته می شود. دولت برای فراهم کردن زندگی شهروندان در سطح جهانی استانداردهای خاصی را در نظر می گیرد و به شرایط زندگی ایده آل با امکانات رفاهی بالا توجه زیادی دارد. طبیعت زیبا و شهرهای مهم کشور ترکیه اتباع خارجی را ترغیب به اخذ اقامت این کشور می کند.

ترکیه کشوری با آب و هوای مناسب است که نقاط گردشگری مختلفی دارد. اقتصاد کشور ترکیه رشد بالایی داشته است و اطلاع از این میزان رشد به افراد کمک می کند که با خرید خانه در شهرهای مختلف، سرمایه گذاری را در ترکیه انجام دهند.

برای خرید خانه در ترکیه محدودیت سرمایه ای در نظر گرفته نمی شود و افراد با توجه به اهداف مختلف خرید ملک را انجام می دهند. هزینه های کشور ترکیه به نسبت کشورهای دیگر جهان پایین است. پاسپورت کشور ترکیه رتبه مناسبی در سطح جهانی دارد. هزینه های رفت و آمد، تحصیل در کشور ترکیه پایین است و اتباع خارجی با در نظر داشتن هزینه مالیات، خورد و خوراک خرید خانه در ترکیه را انجام می دهند. در ترکیه مناطق ساحلی و دریایی زیبایی وجود دارند، زندگی در این کشور زیبا و پیشرفته با در نظر داشتن شرایط خاصی صورت می گیرد.

 

  راهنمای کامل خرید ملک در ترکیه

 

خردید خانه در استانبول | عوامل موثر در قیمت ملک در ترکیه

عوامل خاصی بر هزینه ملک در کشور پیشرفته ترکیه تأثیر می گذارد و افراد با توجه به این موارد خرید خود را با قیمت مورد نظر انجام می دهند.

افراد زیادی به امکانات کشور ترکیه توجه می کنند و با در نظر گرفتن این امکانات خرید ملک را در نقاط مختلف کشور ترکیه و شهرهای زیبا انجام می دهند و از این طریق موفق به اخذ اقامت شهروندی و زندگی در ترکیه می شوند.

هزینه ملک در شهرهای بزرگ و پرجمعیت گران تر از املاکی است که در شهرهای کوچک قرار دارند، لازم به ذکر است که این مراکز از امکانات رفاهی متفاوتی برخوردار هستند. دوری از دریا از مهم ترین عواملی است که بر قیمت نهایی ملک در ترکیه تأثیر می گذارد، املاکی که در نزدیکی دریا قرار دارند از هزینه بیشتری در مقایسه با ملک های دور از ساحل برخوردارند.

خرید ملک ارزان قیمت در ترکیه

منطقه انتخاب شده برای خرید ملک نیز در هزینه اصلی موثر است، خرید ملک در مرکز شهر در مقایسه با حومه شهر هزینه بیشتری دارد. ملک های جدید قیمت بیشتری در مقایسه با ملک های چند سال ساخت و قدیمی دارند و این موارد در مشخص کردن هزینه کلی موثر است.

در استان های ترکیه خرید املاک با هزینه متفاوتی صورت می گیرد، شهر بزرگ ترکیه استانبول از شهرهای گران جهان است و در این استان مجهزترین مراکز قرار دارند. خرید ملک در ترکیه در سال های گذشته افزایش داشته است و رشد صعودی هزینه ها در بیشتر شدن قیمت خرید ملک و... موثر می باشد. 

زیر ساخت و استقامت ملک در تعیین قیمت تأثیر بالایی دارد، ملک های نوساز از هزینه بیشتری برخوردارند. خانه های نوساز و جدید از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و افراد زیادی خرید این نوع املاک را انجام می دهند.

برای خرید املاک در ترکیه هیچ محدودیتی در نظر گرفته نمی شود و همه سرمایه گذاران خارجی و افراد مقیم کشورهای دیگر با توجه به شرایط مهمی قادرند خرید ملک را در این کشور انجام دهند. قیمت ملک بر اساس متراژ محاسبه می شود و ملک هایی با متراژ بالا از قیمت بالاتری برخوردارند.

برج های مدرن هزینه متفاوتی در مقایسه با آپارتمان های مسکونی دارند. ساخت و سازهای ترکیه با هزینه خاصی صورت می گیرد و با هزینه پایینی امکان خرید ملک های مختلف در این کشور وجود دارد.

استانبول پر رونق ترین شهر ترمیه برای بازار ملک میباشد. دلیل اینکه خرید ملک، فروش ملک و اجاره ملک در استانبول نسب به شهر های دیگر ترکیه بیشتر، این است که استانبول توریستی ترین شهر ترکیه میباشد. برای مشاهده فایل های خرید و فروش ملک به بالای همین صفحه مراجعه نمایید.

خانه دیگر | قوانین کلی خرید املاک در ترکیه

افرادی که به دنبال خرید املاک در ترکیه هستند با در نظر گرفتن شرایط خاصی ملک مورد نظر را در این کشور خریداری می کنند و آشنایی با قوانین جدید ترکیه به انتخاب ملک های مورد نظر کمک خواهد کرد.

افراد زیادی املاک مختلف این کشور را برای سپری کردن اوقات تفریحی خود در ترکیه خریداری می کنند. خرید املاک در ترکیه از رونق مناسبی برخوردار است و تسهیلات و روش های مختلفی را برای خرید ملک در نظر می گیرند.

این کشور به جذب سرمایه گذاران با خلاقیت و سودآوری بالا توجه دارد و از روش های مختلفی اتباع خارجی را به ایجاد کسب و کارهای جدید در ترکیه ترغیب می کند.

برای خرید ملک لازم است استان و شهر مورد نظر برای اقامت مشخص گردد و با انتخاب شهرهایی با امکانات رفاهی مختلف این کار انجام می شود.

خرید ملک ارزان در ترکیه | خانه دیگر

در شهرهای مختلف ترکیه هزینه خرید ملک متفاوت است و امکانات و شرایط هر شهر در تعیین میزان هزینه کلی ملک تأثیر زیادی دارد. هزینه خرید املاک در شهرهای ساحلی به نسبت شهرهای کوچک تفاوت دارد و املاک ساحلی از هزینه بیشتری برخوردارند. افراد برای خرید املاک در نقاط اصلی شهر هزینه بیشتری در نظر می گیرند، ملک هایی که در مرکز شهر قرار دارند در مقایسه با ملک هایی که در حاشیه و وسط شهر می باشند از هزینه متفاوت تری برخوردارند.

 

در هنگام خرید املاک در ترکیه به نوع ملک و امکانات اصلی این مراکز توجه می شود، افراد در انتخاب املاک دیدگاه های متفاوتی دارند و بر اساس شرایط خاصی ملک مورد نظر را انتخاب می کنند. اتباع خارجی در خیلی موارد املاک آپارتمانی نوساز و مجهز را ترجیح می دهند و زندگی در مراکز لوکس و... را انتخاب می کنند.

 

خرید املاک ویلایی نیز مدنظر اتباع خارجی قرار می گیرد و با توجه به موارد خاصی ملک های مورد علاقه اعم از ویلایی، آپارتمانی و... را انتخاب می کنند. در هنگام انتخاب املاک به محل کار، دوری و نزدیکی و.. توجه می شود. با اجاره ملک برای یک سال به سرمایه گذاران و اتباع خارجی اقامت شهروندی داده می شود و تمدید آن امکانپذیر نیست بلکه در این موارد لازم است افراد برای خرید ملک اقدام کنند. انتخاب وکیل باتجربه به پیش رفتن مراحل قانونی خرید املاک در ترکیه کمک می کند.

 

با انتخاب کردن املاکی با ارزش مناسب اخذ اقامت برای اعضای خانواده نیز امکانپذیر می شود. اعضای خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان اجازه ادامه تحصیل رایگان را در ترکیه دارند و با توجه به اخذ اقامت والدین این اقدامات صورت می گیرد. به اتباعی که اقامت کشور ترکیه را دریافت می کنند اجازه کار و تحصیل در بهترین شرایط داده می شود و بر اساس مهارت و تجربه افراد موقعیت های کاری مختلفی پیشنهاد می گردد.

 

خرید ملک به سرمایه گذاری سودآور در ترکیه منجر می شود. اقامت در ترکیه در مدت زمان خاصی باید تمدید شود، در ابتدا این اقامت یکساله ارائه می گردد و خانواده ها با در نظر گرفتن قوانین خاصی اقامت اعضای خانواده را تمدید می کنند. افراد زیادی برای سرمایه گذاری مطمئن کشور ترکیه را انتخاب می کنند و به سودآوری بیشتر در زمینه های مختلف توجه دارند. سرمایه گذاران و اتباع خارجی با توجه به زمان تعطیلات و... خرید املاک را انجام می دهند و در زمان های مورد نظر به ترکیه سفر می کنند.

کشور ترکیه به سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اجازه خرید ملک در این کشور را می دهد. اشخاص حقیقی خارجی با در نظر گرفتن قوانین و شرایط این کشور خرید ملک را انجام می دهند، بیشتر افراد به دنبال سرمایه گذاری بین المللی در این کشور هستند و با خرید زمین یا املاک دیگر در بازه زمانی خاصی سودآوری زیادی کسب می کنند.

 

سرمایه گذاری در کشوری مانند ترکیه سودآوری زیادی دارد و دولت ترکیه امتیازهای مهمی را برای خریداران ملک و انجام سرمایه گذاری در ترکیه لحاظ می کند. با توجه به امکانات موجود در کشور ترکیه و اعطای حق شهروندی به اتباع خارجی علاقه مندان زیادی خرید ملک را در نظر می گیرند. اجازه خرید ملک در این کشور تنها در مناطق خاصی داده می شود، خرید زمین محدودیتی ندارد اما اتباع خارجی تنها اراضی و زمین هایی با مساحت 30 هکتار را خریداری می کنند.

 

دیوار ترکیه | آشنایی با مراحل خرید ملک قانونی در ترکیه در خانه دیگر

سرمایه گذاران با انتخاب ملک مورد نظر، ویژگی ها و امکانات ملک اقدام به خرید ملک کرده و پس از بررسی تمامی موارد حائز اهمیت با مالک اصلی توافق نامه را انعقاد می کنند.

افراد با ارائه گذرنامه خود به دفاتر اسناد رسمی ترجمه این مدرک را انجام می دهند، پس از انجام تمامی مراحل قانونی طرفین قرارداد برای امضای قرارداد در مرکز معتبر حضور می یابند و قرارداد را امضا می کنند.

سند رسمی ملک خریداری شده با توجه به مدارک فروشنده و خریدار، گذرنامه ترجمه شده اتباع خارجی، شرایط اسکان سرمایه گذار در ترکیه در مدت زمان خاصی ارائه می شود. اداره مالیات این کشور میزان هزینه مشخصی را برای انتقال سند اصلی از فروشنده به خریدار در نظر می گیرد و با توجه به حساب بانکی افراد و... این کار را انجام می دهد.

 

  مراحل خرید ملک قانونی در ترکیه در خانه دیگر

 

قوانین اجاره خانه در ترکیه

طبق قانون در ترکیه اجاره خانه به 2 صورت بلندمدت و کوتاه مدت وجود دارد، در اغلب موارد مبلغی به عنوان رهن ( به اندازه 2 ماه اجاره خانه) دریافت می شود. برای اجاره خانه در ترکیه داشتن اقامت یا پاسپورت مورد نیاز است . برخلاف ایران که اجاره هر ماه آخر همان ماه تسویه می شود در ترکیه باید اجاره هر ماه اول همان ماه پرداخت شود. درصورتیکه هریک از طرفین زودتر از موعد سررسید اجاره بخواهد قرارداد را فسخ کند ، لازم است که ۲ ماه زودتر به طرف دیگر اعلام کند. هزینه کمیسیون بنگاههای معاملات املاک ، مطابق با قانون ، ۱۲% از کل اجاره سالیانه است. 

 

اجاره کوتاه مدت | خانه دیگر

اجاره های کوتاه مدت در مقایسه با هتل ها، مزایا و معایبی دارند. هزینه اجاره کوتاه مدت کمتر از هتل می باشد. باید حتما خانه ها را از شرکت ها و افراد معتبر اجاره کنید و شما نمی دانید چه چیزهایی ممکن است مخفی شده باشد. همچنین چون پول را در مرحله اول دریافت می کنند، اگر مشکلی پیش بیاید، عودت پول به سختی انجام می شود و چون شما مسافر هستید، احتمال فرصت کافی برای شکایت نداشته باشید. پس پیشنهاد ما این است از طریق سایت خانه دیگر معتبرترین و شناخته شده ترین افراد را در این حوزه پیدا کنید.

 

دیوار ترکیه | ساخت و ساز در ترکیه

طی سال های اخیر با افزایش ورود گردشگران و توریست ها از اقسی نقاط جهان، بازار مسکن در ترکیه بسیار رونق یافت. اتباع خارجی علاقه مند به خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت و تابعیت این کشور شدند؛ پس سرمایه گذاران نیز فرصت را غنیمت شمرده و به ساختمان سازی در این کشور پرداختند. هر قطعه زمین در ترکیه دارای اسنادی است که حاوی تمام اطلاعات مربوط به آن در شهرداری مربوطه است. روش ساخت و ساز در ترکیه در سند در نظر گرفته می شود ، که روش مناسب برای مقابله با این زمین را با توجه به تقسیم بندی ها و مقررات مجاز توسط شهرداری نشان می دهد.

پروانه ساخت این زمین نیز باید از نظر کاربری و نحوه ساخت آن گرفته شود ، زیرا شرایط ساخت و ساز بسته به کاربری های مربوطه ، از نظر مسکونی یا تجاری بودن متفاوت است. همچنین شرکت های مختلف آمریکایی و ترکیه ای معتبر در ترکیه در شهرهای مختلف مشغول پروژه های ساخت و ساز هستند که می توانید با ورود به سایت آن ها هماهنگی های لازم را انجام دهید و به مشارکت و ساختمان سازی بپردازید.