قیمت فرش فانتزی ترکیه_ای
شنبه 25 دی 1400

لیست قیمت فرش فانتزی ترکیه‌ ای

اولین نوع فرش‌های ترک، فرش‌ها و گلیم‌های کلاسیک ترکیه‌ای بوده‌اند که هر یک برگرفته از هنرهای دست‌ساز منحصر به فرد افراد قومی مناطق مختلف ترکیه بوده که غرق در تاریخ و سنت بوده‌اند.

وجود فرش در خانه به عنوان یک کفپوش به زیبایی هر چه بیشتر فضا افزوده و در بسیاری از مواقع به عنوان یک وسیله تزئینی به کار می‌رود. فرش‌ها دارای ارزش بوده و برخلاف سایر اشیا که با گذشت زمان ارزش آنها از بین می‌رود، فرش‌ها با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا می‌کنند. این کفپوش زیبا که فضای منزل را تغییر می‌دهد، چندین سال است که به عنوان یک وسیله ارزشمند در خانه‌ها و برخی شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از انواع فرش‌ها که در حال حاضر طرفداران بسیاری دارد، فرش فانتزی ترکیه‌ای بوده که در حال حاضر در ابعاد مختلف و به جهت استفاده در منازل و سایر شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در حال حاضر می‌توانید متنوع‌ترین فرش‌های فانتزی ترکیه‌ای را در سایت‌های مختلف مشاهده کرده و فرش فانتزی ترکی مورد نظر خود را در اندازه‌ها، اشکال و طرح‌های مختلف خریداری کنید. قیمت این نوع فرش‌ها به موارد مختلفی بستگی دارد که در این مطلب از مطالب حوزه لوازم مربوط به منزل تصمیم گرفتیم به توضیح در خصوص آنها بپردازیم و در نهایت لیستی از قیمت فرش‌های ترک را در اختیارتان قرار می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

 

شناخت بیشتر با فرش ترکیه‌ای در خانه دیگر

اولین نوع فرش‌های ترک، فرش‌ها و گلیم‌های کلاسیک ترکیه‌ای بوده‌اند که هر یک برگرفته از هنرهای دست‌ساز منحصر به فرد افراد قومی مناطق مختلف ترکیه بوده که غرق در تاریخ و سنت بوده‌اند. فرشباف‌های گذشته از رنگ‌ها و نقوش متفاوتی در فرش‌های کلاسیک استفاده می‌کردند که دارای کیفیتی استثنایی بودند. در حال حاضر در کنار فرش‌های کلاسیک نوع دیگری از فرش‌ها که آنها را با نام فرش فانتزی ترک نیز می‌شناسند تولید می‌شود که با افزایش استفاده از آنها در حال حاضر این نوع فرش‌ها را در رنگ‌های جذاب مشاهده می‌کنید که زیبایی خاصی را به هر اتاق و فضای مورد استفاده می‌بخشند.
فرش‌های ترک به دلیل کیفیتی که دارند بسیار معروف هستند و از گلیم گرفته تا فرش‌های فانتزی تمامی آنها به طور قابل توجهی خوش ساخت و زیبا هستند، به خصوص اگر دست بافت باشند. این نوع فرش‌ها به دلیل الگوهای پیچیده و بافت‌های محکمی که دارند به عنوان یک فرش راحتی خانگی در بخش‌های مختلف خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. فرش‌های فانتزی ترک می‌توانند به تمام فضاهای مورد نظر به جهت استفاده سبک و شخصیت ببخشند. هر فرش فانتزی ترک با کیفیت بالایی که در ساخت آنها به کار گرفته شده و مواد طبیعی با کیفیتی که در آنها استفاده شده می‌تواند به خوبی در برابر زمان و سایش مقاوم بماند.

 

 

  شناخت بیشتر با فرش ترکیه_ای

 

 

آشنایی با عوامل مختلف در تفاوت قیمت فرش فانتزی ترکی

آگاهی از عوامل مختلف در خصوص انواع فرش فانتزی ترک می‌تواند به بهبود درک عمیق شما از انواع آنها کمک کرده و موجب شود تا انتخاب بهتری داشته باشید. 

  • جنس فرش: در حال حاضر فرش فانتزی ترکی از مواد بسیار متنوعی ساخته می‌شود که در حالت کلی شامل پنبه، الیاف جوت، الیاف مصنوعی و غیره است. استفاده از این فرش‌ها در راهروها، لابی‌های اداری، اتاق خواب، اتاق نشیمن و تقریبا در هر نوع فضایی مناسب است.
  • طرح فرش: فرش‌های فانتزی ترک در انواع طرح‌های هندسی تا گل‌دار و رنگ‌های ساده موجود بوده و همین طرح‌ها می‌تواند منجر به تفاوت در قیمت انواع فرش‌های ترک شود. 
  • ابعاد فرش: یکی دیگر از مواردی که در قیمت این فرش‌های ترک تاثیرگذار بوده، ابعاد آنها است. به عنوان مثال یک فرش 6 متری فانتزی ترک از قیمت پایین‌تری نسبت به یک فرش 9 متری فانتزی ترک برخوردار خواهد بود.
  • مکان استفاده از فرش: قیمت فرش‌های ترک متناسب با هدف استفاده از آنها می‌تواند در تفاوت قیمت آنها تاثیر بگذارد. برخی از فرش‌ها ساخته شده از مواد بسیار نرم بوده و برخی دیگر از فرش‌ها به گونه‌ای هستند که در ساخت آنها از مواد خشن‌تری استفاده شده که به طور حتم این موارد در تفاوت قیمت آنها تاثیرگذار خواهد بود. 

چرا فرش فانتزی ترک بخریم؟

فرش‌های فانتزی ترکی بسیار کاربردی هستند زیرا از آسیب به کفپوش‌های چوبی، مرمری و سایر کفپوش‌های دیگر جلوگیری کرده و از ایجاد لکه و خراش بر روی کفپوش‌ها نیز جلوگیری می‌کنند. فرش‌های فانتزی ترک معمولا قیمت پایینی دارند و پس از آلودگی و کثیفی به راحتی با جاروبرقی و ماشین‎های قالیشویی تمیز می‌شوند. فرش‎های ترک دارای ویژگی‌های کاربردی بسیاری از جمله ضد لغزش و ضد آب بودن هستند که این موارد موجب مزیت آنها شده و می‌تواند علاوه بر زیبایی فضای منزل، دارای عملکردی فوق العاده مناسب برای آنها باشد. از آنجایی که برخی از فرش‌ها بر روی سطوح مختلف دارای لغزش هستند و به سرعت کثیف شده و تمیز کردن آنها بسیار زمان‌بر و هزینه‌ بر است، فرش‌های ترک به راحتی این مشکلات را مرتفع کرده و بسیار کاربردی هستند.
فرش‌های ترک دارای تنوع خیره کننده‌ای هستند به گونه‌ای که می‌توانید به سادگی فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. مطمئنا با خرید فرش فانتزی ترک می‌توانید حس لطافت و ظرافت را به فضای منزل خود ببخشید و فضای منزل خود را به خانه ای دیگر تبدیل کنید.

 

  چرا فرش فانتزی ترک بخریم؟

انواع فرش فانتزی ترکیه‌ای و لیست قیمت آنها در خانه دیگر

همان‌طور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره شد فرش فانتزی ترکیه‌ای در ابعاد و اشکال مختلفی تهیه و تولید می‌شوند که در این بخش به معرفی آنها و قیمت حدودی آنها خواهیم پرداخت:

فرش پادری فانتزی ترکیه‌ای

400 هزار تومان

فرش کناره فانتزی ترکیه‌ای 1*2

1 میلیون و 800 هزار تومان

 

فرش کناره فانتزی ترکیه‌ای 1*2

1 میلیون و 800 هزار تومان

 

فرش کناره فانتزی ترکیه‌ای 1*3

2 میلیون و 700 هزار تومان

 

فرش کناره فانتزی ترکیه‌ای 1*4

3 میلیون و 500 هزار تومان

 

فرش گرد فانتزی ترکیه‌ای در ابعاد 1*1

1 میلیون و 200 هزار تومان

 

فرش گرد فانتزی ترکیه‌ای در ابعاد 1.5*1.5

2 میلیون و 300 هزار تومان

 

فرش فانتزی ترکی 2 متری

1 میلیون و 900 هزار تومان

 

فرش فانتزی ترکی 4 متری

3 میلیون و 400 هزار تومان

 

فرش فانتزی ترکی 6 متری

4 میلیون و 800 هزار تومان

 

فرش فانتزی ترکی 9 متری

7 میلیون و 600 هزار تومان

 

فرش فانتزی ترکی 12 متری

9 میلیون تومان

 

 

قیمت‌هایی که مشاهده می‌فرمایید به صورت حدودی بوده و در صورت خرید باید احتمال بالا یا پایین‌تر بودن قیمت‌ها را نیز در نظر داشته باشید زیرا این قیمت‌ها به صورت ماهانه و یا در برخی مواقع به صورت هفتگی نیز تغییر می‌کنند.

 



نظرات


دیدگاه خود را بگذارید!