خرید خانه در ترکیه
شنبه 23 مرداد 1400

شرایط خرید ملک در ترکیه | دیوار ترکیه

قوانین کشور ترکیه در سال های اخیر تغییرات زیادی یافته است و در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه شرایط ویژه ای در نظر گرفته می شود که اتباع خارجی با اطلاع از این قوانین مجوز های مربوط به خرید خانه در ترکیه را به دست می آورند.

 

خرید خانه در ترکیه | شرایط و قوانین 2021

ایرانیان محدودیتی در زمینه خرید یا فروش خانه در ترکیه ندارند و با توجه به قوانین جدید دولت ترکیه، امکان خرید ملک در نقاط مختلف کشور ترکیه فراهم می گردد.

ترکیه شرایط ایده آلی را برای زندگی فراهم می کند و اتباع خارجی با توجه به میزان بودجه، خرید خانه در ترکیه را انجام می دهند.

شهرهای آنتالیا و ازمیر به عنوان شهرهای ساحلی کشور ترکیه از امکانات مختلفی برای زندگی برخوردارند و خرید خانه در این مناطق با هزینه پایینی صورت می گیرد.

در شهرهای انکارا، آنتالیا متقاضیان زیادی ترغیب به خرید خانه می شوند.

خرید خانه در ترکیه از روش های ساده و مناسب اخذ شهروندی کشور ترکیه شناخته می شود و با دریافت پاسپورت این کشور می توان در شهرهای مختلف کشور ترکیه زندگی کرد و محدودیتی در این باره وجود ندارد.

 خرید آپارتمان در ترکیه از روش های مهم سرمایه گذاری در این کشور شناخته می شود و آپارتمان های مجهز و لوکسی در ترکیه وجود دارند که خرید این املاک با قیمت پایینی انجام می پذیرد.در شهرهای خاصی از کشور ترکیه منازل مسکونی بیشتری ساخته می شوند و سرمایه گذاری در این شهرها با سود بیشتری همراه است.

این مناطق از رشد بالایی برخوردارند و این میزان رشد شرایط اقتصادی متفاوتی را فراهم می کند که به کسب و کارهای جدید و سرمایه گذاری مطمئن منجر می شوند.در نقاط مختلف این کشور هزینه خرید خانه در ترکیه ارزان است و در مقایسه با شهرهای ایران امکان خرید خانه با قیمت پایین وجود دارد.قوانین کشورها در زمینه اخذ شهروندی متفاوت است و کشورهای زیادی شرایط سخت گیرانه ای را در نظر می گیرند.

با توجه به قوانین این کشور خرید خانه در ترکیه روش راحت و مناسبی محسوب می گردد که مدنظر اتباع خارجی قرار می گیرد.با خرید خانه به صورت نقدی اقدامات لازم برای دریافت شهروندی صورت می گیرد.

 

  خرید خانه در ترکیه

 

خرید خانه در ترکیه | مهم ترین دلایل اقامتی

از دلایل مهم استقبال اتباع خارجی از خرید ویلا در استانبول مربوط به مالکیت کامل خانه می باشد، در این موارد به سرمایه گذار مالکیت شش دانگ خانه ارائه می شود و اتباع خارجی محدودیتی در زمینه فروش یا اجاره ملک ندارند و با توجه به قوانین این کشور اقدامات لازم را برای سرمایه گذاری مطمئن انجام می دهند.

هزینه های زندگی در کشور ترکیه پایین است و شهروندان با در نظر داشتن هزینه مناسبی در ترکیه زندگی می کنند.در این کشور کیفیت زندگی در سطح بالایی قرار دارد.

در کشور ترکیه سرمایه گذاری در بستر امن و مطمئنی صورت می گیرد و سود فراوانی به سرمایه گذار ارائه می شود. سرمایه گذاری در کشور ترکیه از مهم ترین روش های مهاجرت به این کشور محسوب می گردد، شهروندان کشورهای همجوار با خرید خانه در ترکیه می توانند اقامت این کشور را دریافت کرده و با روش سرمایه گذاری خود پاسپورت این کشور را به دست می آورند.

سرمایه گذاری در کشورهای پیشرفته اهمیت زیادی دارد و کشور ترکیه در سال های اخیر رشد قابل توجهی را در زمینه های مختلف به دست آورده و این میزان پیشرفت شهروندان زیادی را به مهاجرت به ترکیه و دریافت شهروندی این کشور جذب می کند.

کشور ترکیه واحد پولی با ارزشی دارد و سرمایه گذاری در این کشور از مهم ترین روش های کسب سود شناخته می شود.دولت برای فراهم کردن زندگی شهروندان در سطح جهانی استانداردهای خاصی را در نظر می گیرد و به شرایط زندگی ایده آل با امکانات رفاهی بالا توجه زیادی دارد.طبیعت زیبا و شهرهای مهم کشور ترکیه اتباع خارجی را ترغیب به اخذ اقامت این کشور می کند.

 

ترکیه کشوری با آب و هوای مناسب است که نقاط گردشگری مختلفی دارد.اقتصاد کشور ترکیه رشد بالایی داشته است و اطلاع از این میزان رشد به افراد کمک می کند که با خرید خانه در شهرهای مختلف، سرمایه گذاری را در ترکیه انجام دهند.برای خرید خانه در ترکیه محدودیت سرمایه ای در نظر گرفته نمی شود و افراد با توجه به اهداف مختلف خرید ملک را انجام می دهند.هزینه های کشور ترکیه به نسبت کشورهای دیگر جهان پایین است.

پاسپورت کشور ترکیه رتبه مناسبی در سطح جهانی دارد.هزینه های رفت و آمد، تحصیل در کشور ترکیه پایین است و اتباع خارجی با در نظر داشتن هزینه مالیات، خورد و خوراک خرید خانه در ترکیه را انجام می دهند.در ترکیه مناطق ساحلی و دریایی زیبایی وجود دارند، زندگی در این کشور زیبا و پیشرفته با در نظر داشتن شرایط خاصی صورت می گیرد.

 

  خرید خانه در ترکیه

 

اصلی ترین مزایای خرید خانه در ترکیه

با خرید خانه در ترکیه امکان اخذ اقامت برای اتباع خارجی فراهم می شود، با این اقدام افراد برای اعضای خانواده خود نیز ویزای معتبر کشور ترکیه را دریافت کنند.با توجه به قوانین ترکیه افرادی که خانه هایی با ارزش بیشتر از 250 هزار دلار را خریداری می کنند، محدودیتی در زمینه دریافت تابعیت و اقامت این کشور ندارند و طبق قانون مجوزهای لازم برای زندگی در ترکیه را به دست می آورند.

از مهم ترین مزایای اخذ پاسپورت کشور ترکیه امکان تحصیل رایگان در مدارس ترکیه است، در این موارد شرایط برای تحصیل در دانشگاه های معتبر دولتی و خصوصی فراهم می گردد و اتباع با شرکت در آزمون های خاصی در دانشگاه های مورد نظر پذیرفته می شوند.از مهم ترین مزایای دریافت شهروندی ترکیه مربوط به مسافرت به کشورهای مختلف است، شهروندان و اتباع خارجی کشور ترکیه با استفاده از پاسپورت معتبر این کشور به نقاط خاصی از دنیا سفر می کنند و بدون اخذ ویزا این کار را انجام می دهند.

اخذ شهروندی کشور ترکیه در مدت زمان خاصی ایجاد می شود، با خرید خانه در ترکیه سرمایه گذاری با سودآوری بالایی فراهم می گردد و افراد از این طریق شهروند کشور ترکیه شناخته می شوند.افرادی که خرید خانه در ترکیه را با مبالغی کمتر از 250 هزار دلار انجام می دهند مجوز اقامت موقت را برای خود و خانواده به دست می آورند اما شرایط سخت گیرانه تری برای این افراد در نظر گرفته می شود.

برای افرادی که اقامت موقت یا دائم کشور ترکیه را دریافت می کنند شرایط زندگی بهتری در نظر گرفته می شود، این افراد محدودیتی در زمینه کار در ترکیه ندارند و به شکل آسانی این کار صورت می گیرد.از مهم ترین مزیت های خرید خانه در ترکیه معافیت های مالیاتی کشور ترکیه برای اتباع خارجی است.

 

با خرید خانه در ترکیه شرایط برای سرمایه گذاری ارزی فراهم می شود و متقاضیان زیادی با هدف سرمایه گذاری مطمئن به ترکیه مهاجرت می کنند.در حال حاضر خرید آپارتمان در ترکیه را می توان با سرمایه کمتری انجام داد و اتباع خارجی با پرداخت هزینه کمتری خانه مورد نظر در ترکیه را خریداری می کنند.از مزیت های خرید خانه در ترکیه مربوط به ثبات اقتصادی حاکم در این کشور است، با توجه به ثبات اقتصادی ترکیه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک با تضمین همراه می باشد.

از مزایای زندگی در ترکیه دسترسی اتباع خارجی به حساب های بانکی بین المللی است.در نقاط مختلف کشور ترکیه مراکز درمانی مجهز و عالی وجود دارند.

 

  خرید خانه در ترکیه

برای خرید،فروش و یا اجاره ملک در ترکیه با ورود به سایت خانه دیگر ( سایت نیازمندی های ترکیه ) به سادگی ملک مورد نظر خود را مشاهد و مقایسه کنید و بدون واسطه با مالک در ارتباط باشید. خرید آسان و امن در ترکیه با خانه دیگر.



نظرات


دیدگاه خود را بگذارید!